Solen skiner, susanna gör miner.

Idag är det min sista skoldag! Fan vad toppen! Imorgon ska jag köra bil ända från Ljusdal till Nyköping. Det blir den absolut längsta resa jag gjort när jag själv suttit bakom ratten. Jag ska spendera onsdagen till fredag som NV praktikant på ett gods. Tillsammans med viltmästaren Jonas ska jag utfodra vilt, bygga jakttorn, förbereda inför storjakten,delta i storjakten som hundförare. Det ska bli oerhört spännande och jag hoppas verkligen på att jag kommer få se några viltarter som vi inte har här hemma i Ljusdal. Dessutom tänkte jag göra ett försök att återigen träffa min goda kamrat Marcus från fjolårets militärläger. Det var alldeles för länge sen vi krigade tillsammans, Grupp 2!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, det där lät ju oerhört spännande, Anders. Även det här om militärlägret fick en att bli nyfiken. Kan du inte berätta lite mer om det i ett inlägg? Lycka till på praktiken!

2008-12-15 @ 10:42:43
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nä, nu får du allt ta och uppdatera. Blondinbella är inte så här seg som du, det är därför hon har fler läsare. Skärpning!

2008-12-15 @ 12:51:59
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nä, nu får du allt ta och uppdatera. Blondinbella är inte så här seg som du, det är därför hon har fler läsare. Skärpning!

2008-12-15 @ 12:52:00
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0